-Лепој жени није потребан таленат. Ето, на пример, огромна већина списатељица и поетеса (какве именице!) је све ружнија што боље пише. Лепота пута таленат једнако константа! Са друге стране, оне ретке лепотице, које се уопште баве литерарним радом, постижу сличан успех пишући којекакве баљезгарије и наклапања. Исто важи и за друге видове уметности, примера има на претек, а спорадични изузеци само потврђују правило. На крају крајева, зашто би се лепа жена бавила уметношћу кад је она сама уметност?! – „издекламова“ Пдутр плод свог вишедневног размишљања на тему „Жене и таленат“, и отвори нову боцу Зајечарског пива.

-Не сери! – Ећуон запали некакву смрдљиву цигару и за трен се обави густим димом као да му је то једино задовољство на свету.

-Ово пиво је у неким серијама као пишаћа, али волим га само због његове историје и старе флаше коју још нису заменили неком новом педерском. Кад, и ако, је замене, нећу више ни да га пијем!

-Боли њих она красна ствар за твој принципијелни став. Ећуон је пушио загледан у некакву имагинарну тачку у космосу.

-Ма боли и мене за њих, само кажем да то не би било то пиво у другачијој флаши. Ништа више.

Настаде једна добра пауза, налик драмској, Ећуон скљечка пикавац у жутој кинеској пикслици (постоји ли неки предмет да није кинески на овој планети?!), Пдутр отпи дугачак гутљај пива које је брзо ветрело,  и рече:

-Постоје људи који од ситнице умеју да направе празник, а постоје и они који празнике претварају у ноћну мору. Да ли ти свесно или несвесно нагињеш ка другој групи?

-Ма ништа нема посебно да се прича. Сморио сам се и психички и физички. Јебати свашта, зарадио сам претходног месеца 54 хиљаде и остало ми је да наплатим још 23 и опет ће да ми фали 100 евра. Ето. У свој збрци кад почнеш да се и ти нешто пренемажеш ја вероватно реагујем оштро јер немам живаца да подносим твој став који ти постављаш као једини исправан, и твој суд који је неумитан, иако немаш благог појма, нити те занима цела ситуација и сви чиниоци који учествују у једначини.

-Хм, тражи шта хоћеш од мене само немој оно што ја не тражим од тебе. Код мене ствар није толико страшна по питању опстанка, само… Недостаје ми жив разговор са живим људима који ништа не смерају већ само посматрају и тумаче. Месецима ми је једина разонода играње шаха и посматрање аналогних сатова на интернету. Ако изузмемо гитару. Јебо те овај скајп…

